Dansk Arbejder Idrætsforbund

DAI Logo Rød

Hold formen og humøret ved lige!

Vi arbejder alle sammen for at undgå at sprede smitten i Danmark. Det betyder lukkede idrætsanlæg, aflyste aktiviteter og for mange også, at det kniber med at få motioneret. Men selvom samfundet midlertidigt går i stå, er det stadig godt at holde sig selv i gang – derhjemme.

Heldigvis kan man lave andet end at læse og se tv i stuen – den fungerer nemlig også fantastisk som træningssal! Dansk Arbejder Idrætsforbund er en del af Bevæg dig for livet – og herunder er et fint ugeprogram til at holde sig i gang. Hvis du vil se flere øvelser, så kig her: https://www.bevaegdigforlivet.dk/alt-taeller/oevelser-paa-stuegulvet

Eller hent den nye app til din telefon her: ’Træn Selv’

MANDAG

Maveøvelser: Lav 3 x 10 stk. Tag en pause på 15 sek. mellem hver runde.

TIRSDAG

Armbøjninger: Lav 2 x 12 stk. Tag en pause på 20 sek. mellem hver runde.

ONSDAG

Diagonale løft: Lav 10 til hver side. Der er ikke indlagt pause i denne øvelse.

TORSDAG

Englehop: Lav 3 x 30 sek. Tag en pause på 20 sek. mellem hver runde.

FREDAG

Planke: Lav 2 x 30 sek. Tag en pause på 20 sek. mellem hver runde.

LØRDAG

Sprællemand: Lav 2 x 20 sek. Tag en pause på 10 sek. mellem hver runde.

SØNDAG

Udstrækning: Lav 15 til hver side. Der er ikke indlagt pause i denne øvelse.
X
X